Blog

Hotelia 2016

Hotelia 2016

Καλεσμένη από την εταιρεία Places & Flavors, συμμετέχω ως εισηγήτρια σεμιναρίου στις παράλληλες εκδηλώσεις Hotelia Conferences: Learn from the experts που διοργανώθηκαν στο πλαίσιο της έκθεσης Hotelia 2016.

Θέμα της παρουσίασης: “Τρόφιμα: με τα μάτια του καταναλωτή. Μια προσέγγιση Marketing” Στόχος της: η σε βάθος γνωριμία των επαγγελματιών της φιλοξενίας και της εστίασης με τον καταναλωτή που εξυπηρετούν. Στην παρουσίαση έγινε αναφορά στις ποικίλες ατομικές, κοινωνικές και πολιτισμικές παραμέτρους που καθορίζουν την επιλογή και κατανάλωση τροφής, στην βαρύτητά τους και δόθηκε έμφαση στις αξίες που πρέπει να έχουν τα προϊόντα και στις στρατηγικές που πρέπει να ακολουθούν οι επαγγελματίες ώστε να έχουν ικανοποιημένους πελάτες.

Η εταιρεία Places & Flavors, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, δημιουργήθηκε από ομάδα επαγγελματιών με όραμα, γνώσεις και μεράκι. Η ομάδα παρέχει υπηρεσίες σχεδιασμού, οργάνωσης και υλοποίησης γαστρονομικών και ταξιδιωτικών εμπειριών υψηλού επιπέδου σε στοχευμένες ομάδες επαγγελματιών. Στην έκθεση Hotelia 2016, η Places & Flavors είχε την ευθύνη διοργάνωσης και υλοποίησης σημαντικού αριθμού ενημερωτικών και γαστρονομικών εκδηλώσεων.

Τέλος, η έκθεση Hotelia 2016, η μεγαλύτερη διοργάνωση των Βαλκανίων για τον τουρισμό και το ξενοδοχείο, εδραιώθηκε ως μέρος του εκθεσιακού “διδύμου” Philoxenia-Hotelia και διήρκεσε από τις 18-20 Νοεμβρίου. Οι δύο διοργανώσεις μαζί κατέγραψαν αύξηση επισκεψιμότητας κατά 46% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Με περισσότερους από 20.000 συνολικά επισκέπτες, τις εκθέσεις επισκέφτηκε διπλάσιος αριθμός εμπορικών επισκεπτών, ενώ οι ξένοι εμπορικοί επισκέπτες αυξήθηκαν κατά 70%. Οι συνολικά 621 εκθέτες, οι 383 hosted buyers από 34 χώρες και τα περισσότερα από 20.000 τ.μ. εκθεσιακού χώρου που καλύφθηκαν συνέθεσαν το προφίλ των Philoxenia και Hotelia, που ήταν οι μεγαλύτερες της τελευταίας πενταετίας.

Places and Flavors & Σύλβια Κουμεντάκη, σας ευχαριστώ! Τα μυστικά του Marketing πρέπει να διαδίδονται.

Φωτογραφία: με τις Σύλβια Κουμεντάκη της εταιρείας chefstories, Ανατολή Νικολαΐδου της Helexpo και Γιούλη Πιλπιλίδου της Places & Flavors

 

Προσθέστε μια απάντηση